تعمیر کرکره برقی

Wiki Article

در ساخت این مدل، یراق آلات با کیفیتی مورد استفاده قرار می گیرند که کیفیت حرکت لت های درب را افزایش می دهند.

استفاده از این درب ها در مواقع حساس و ضروری ای که نیاز به تخلیه ساختمان وجود دارد، بسیار سودمند خواهد بود. بر سیستم های فنی این درب ها، برنامه های دقیق و مشخصی اجرا می شوند که کیفیت کار را افزایش می دهند.

آیا موتور ساید کرکره رول آپ بهترین نوع در میان انواع موتورهای کرکره برقی است؟

درب های اتوماتیک را معمولا در ورودی مکانهای پر رفت و آمد مثل مجتمع های تجاری، اداری، بانک، بیمارستان و یا هتل ها می بینیم، درب برقی شیشه ای علاوه بر شیک بودن که باعث جلب نظر مردم می شود مانع از اتلاف انرژی و انتقال انواع بیماری بوسیله تماس با دستگیره ی درب ها می شود.

این درب ها برای کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند و در طبقات مختلف جای می گیرند.

درب اتوماتیک پارکینگ برای راحتی در تردد و کاهش اتلاف انرژی، وقت و هزینه در باز و ادامه مقاله بسته شدن درب پارکینگ و افزایش امنیت در اماکن مختلف نصب می شود

در کنار هزینه های مختلفی که برای این محصولات در نظر گرفته می شوند، بی شک استفاده از آن ها مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه می آورد. شما می توانید، این سیستم های اتوماتیک را برای کاهش ترافیک جمعیت در محیط به کار ببرید و با استفاده از آن ها از هوایی تمیز و تصفیه شده در محیط برخوردار شوید.

لولاهای به کار رفته از نوع بلبرینگی هستند و به همین خاطر کیفیت آن ها تایید شده می باشد.

اگر جسمی در میان لت های این درب ها قرار بگیرد، سنسورهای تشخیصی به کار رفته در آن ها، به سرعت مانع را شناسایی کرده و از برخورد با مانع جلوگیری خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین دلایل بالا بودن تقاضا برای خرید درب اتوماتیک شیشه‌ ای استفاده راحت از آن‌ها برای همه است. از دیگر مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از آن ها به افزایش سرعت عمل شما در فعالیت های روزانه کمک می کند.

برای محاسبه تخمین قیمت کرکره برقی همراه با نصب ، شما مشتری گرامی ابتدا باید قیمت تیغه کر کره برقی انتخابی و قیمت موتور مورد نظر را محاسبه کرده تا در انتها بتوانید قیمت کرکره برقی خود را بدست آوردید. نصب کرکره برقی اصولا برای مغازه و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

در شرکت آتی دُر، همکاران ما با ارائه راه‌های ارتباطی مختلف، پشتیبانی و مشاوره لازم را برای شما فراهم کرده‌اند.

مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان متخصص ساخت درب اتوماتیک و گیت تردد

Report this wiki page